「Let's discuss about fate of the world! - 世界の行く末について話し合いましょう!」   

I have a nice Muslim brother, his name is Jamal.

僕には良いムスリムの兄弟がいます。彼はジャマルといいます。

I haven't met him yet, but he approached me very kindly on FB.

僕はまだ彼に会ったことはありませんが、彼はFacebookを通してとても親切に接してくれています。

Now, he is trying to give me the more understanding about Islam.

今、彼は僕にイスラム教のさらなる理解を与えてくれようとしています。

And I know he likes me, and also I like him, therefore I must say this.

僕は彼が僕を好きなのを知っているし、僕も彼が好きです。だからこれだけは言っておかなければなりません。

Is it true we have the time to learning about religion still?

僕たちには、宗教について学ぶ時間がまだあるのですか?

No longer, don't we have such a time actually?

もはや、そのような時間は僕たちにはないのではないですか?

Why can't everyone know what we are now?

どうして皆さんは、僕たちが今どうなのかわからないのですか?

Even though a lot of children have been shot to death, and a lot of innocent woman has been raped, but why could we just be in here with satisfying about new iPhone or new way of makeup?

沢山の子供が銃殺されているのに、沢山の無実の女性がレイプされているのに、なぜ僕たちは新しいiPhoneや化粧の仕方に満足してここにいるのですか?

We should stop such a thing on today actually, shouldn't we?

そのような事は、本当は今日止めなければならないのではないですか?

As I told you, Dallal has towards the collapse in tremendous speed.

前に言ったように、ダッジャールは今驚異的な速さで崩壊に向かっています。

If Dajjal has gone then our world will be peace of true, therfore this is the news to be very pleased really.

もしダッジャールがいなくなれば世界は真に平和になるのだから、これは本当に喜ぶべきニュースです。

And of course I believe this fact and I am strengthening the confidence of it each passing day.

僕はもちろんこの事実を信じるし、日を追うごとにその確信を強めています。

So, I can say sincerely to those who are despairing "a only little of patience please".

だから僕は、絶望している人たちに「あとちょっとだけ辛抱してください」と心から言うことができます。

Because of I know the time all will be released will come soon.

僕は全てが解放される時がまもなく来ることを知っているからです。

So I make the suggestion to you, could you try to question to me more?

僕は皆さんに提案をします。僕にもっと質問をしてみませんか?

Please ask me why I can believe so, I will answer you as much as possible.

僕がどうしてそう思うかを聞いてください。できる限りお答えします。

And let's decide only one rule for it.

それにあたって一つだけルールを決めましょう。

When you ask me, please do with no forgetting the terrible happenings in the world.

僕に質問する時は、世界で起きているひどい出来事を忘れずに聞いてください。

Please ask me with your heart is wishing the time everyone will be released would come soon. Then I will be able to do good job.

みんなが癒される時が早く来てほしいとの心で僕に聞いてください。それなら僕はいい仕事ができます。

If you need, I can upload the photos or movies which will make you to have concern, but it should be enough to do search by google as Syria or Gaza.

もし必要なら、皆さんがその気になるような写真や動画をアップロードすることもできますが、Googleでシリアやガザを検索すれば充分でしょう。

So I tell you again, the end of the time and the start of the new time will come soon.

もう一度言います。時の終わりそして新しい時の始まりがまもなくやってきます。

For not to be told badly by this Syrian child, shall we start to think fate of the world seriously?

このシリアの子に悪く言いつけられないためにも、世界の運命について真剣に考えてみませんか?

I think it is the most gladness for thoes who died by tragedy.

僕はそれが、これらの悲劇により亡くなった方への最大の供養になると思います。

Assalamu alaikum

皆さんがそして世界が平安でありますように

e0259803_2114048.jpg

[PR]

by tenpapa2013 | 2016-01-28 02:12 | イスラム教

<< 「Find a same - ... 「Escape from br... >>